شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

بخشدار بخش مرکزی بجستان:

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از بزرگ ترین مسابقات کتابخوانی در کشور است

آشنا ساختن آحاد جامعه با سیره و روش زندگانی امام رضا (ع) یک وظیفه محسوب می شود

بخشدار مرکزی بجستان با صدور پیامی خواستار مشارکت پرشور مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مجتبی احمدیان، بخشدار مرکزی بجستان با صدور پیامی خواستار مشارکت پرشور مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی شد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی ارزشمند در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سنت اهل بیت(ع) و به ویژه سیره و روش زندگانی حضرت ثامن الحجج(ع) است.

آشنا ساختن آحاد جامعه با سیره و روش زندگانی امام رضا(ع) یک وظیفه محسوب می شود و با عنایت به اینکه ما در شهرستان بجستان افتخار همجواری بارگاه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را داریم، شایسته است علاوه بر اقشار مختلف مردم تمامی ادارات و سازمان ها در این امر مشارکت جدی داشته باشند. جشنواره کتابخوانی رضوی را می توان یکی از بزرگ ترین مسابقات کتابخوانی در سطح کشور قلمداد کرد، به گونه ای که همه می توانند در هر گروه سنی به صورت فردی و یا خانوادگی در آن شرکت کنند.

حال که با یاری خداوند متعال، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور در حال برگزاری است. اینجانب ضمن دعوت از آحاد جامعه به ویژه مردم شریف بخش مرکزی برای شرکت در این مسابقه فرهنگی، تقاضا دارم که منابع ارزشمند این جشنواره را با جان و دل مطالعه کنند و سیره و روش زندگانی آن امام همام را بیش از گذشته الگوی زندگی خویش قرار دهند.

مجتبی احمدیان

بخشدار مرکزی بجستان

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 3 =